У сучасну епоху глобалізації та взаємозалежності багато організацій дивляться за межі своїх національних кордонів у пошуках неосвоєних ринків та інноваційних ідей. Питання полягає в тому, як ці компанії можуть використати знання глобального ринку для створення економічної цінності та досягнення своїх основних бізнес-цілей?
Програма Global Strategies in Competitive World зосереджується на численних варіантах вибору, який робить стратег для покращення діяльності організації чи бізнесу, а також на наслідках цього вибору. Це курс про збалансування інтересів стейкхолдерів та власників компанії, адаптацію рішень до викликів глобальної арени та аналіз проблем, з якими сьогодні стикається кожна компанія в умовах глобальної конкуренції.
Програма покликана покращити розуміння процесу розробки стратегії в корпоративному контексті, дизайну та модифікації стратегії на прикладі кращих практик світових гравців у різних галузях (ІТ, охорона здоров'я, промислове виробництво, ритейл тощо). Під час курсу буде розглянуто низку кейсів, які стануть основою для розробки стратегій для майбутніх компаній або переосмислення існуючих стратегій.
Курс висвітлить ключові аспекти конкурентних стратегій, такі як зміна правил галузі, завоювання клієнта, зосередження сильних сторін компанії на ринкових можливостях та застосування внутрішньо узгодженого та скоординованого набору операційних політик.
На основі курсу Global Strategies in Competitive World від Thunderbird School of Global Management.
По закінченню курсу ви зможете аналізувати проблеми та рішення з точки зору засновника, генерального директора або керівника, який несе відповідальність за успішність всієї організації та розвиває нові інсайти у сфері стратегічного менеджменту.
Курс викладається англійською.
елементи хорошої стратегії.
модель 5 конкурентних сил до бізнес-кейсів.
як організаційна структура та адміністративна спадщина впливають на життєздатність та результати стратегії.
структуру VRIO для оцінки конкурентних переваг фірми.
чинники, які можуть створювати та руйнувати конкурентну перевагу.
позиціонування та вписування в контекст бачення організації.
використання стратегій витрат та диференціації через ланцюжок створення цінності.
як організації створюють цінність через призму бізнес-моделі у відповідь на мінливий конкурентний ландшафт.
мислення 4-ї промислової революції до реальних бізнес-кейсів
Ганна Швіндіна – доцентка Амерікан Юніверсіті Київ, кандидат наук з економіки природокористування та охорони природних ресурсів(2006), докторка наук з економіки та управління на підприємствах (2019). Ганна Швіндіна була нагороджена кількома індивідуальними стипендіями, включаючи стипендії Erasmus Mundus (BACKIS, EMINENCE), стипендію ім. Фулбрайта та багато інших. Вона здійснювала постдокторські дослідження в University of Montpellier (Франція) та Purdue University (США). У 2021 році виграла фінансування проєкту Jean
Monnet (Team Leader). Також є засновницею проєктів COIL в Україні, розпочатих 2019 року у співпраці з University Nebraska-Lincoln та продовжених з Washington State University (США).
Докторка Швіндіна є автором понад 100 статей. Її наукові інтереси включають дослідження таких тем як: коопетиція, стратегічне управління та інновації, управління змінами, організаційний розвиток, громадянська освіта та лідерство. Вона є членом наукового комітету Європейської асоціації маркетингу та менеджменту, членом спільноти CENA, Researchers' Excellence Network (RENET), Української асоціації розвитку менеджменту та бізнес-освіти. Пані Ганна є членкинею редколегій наукових журналів України, Польщі та Швейцарії, запрошеною рецензенткою міжнародних конференцій у Польщі, Німеччині, Україні та США. Вона є виконавчою директоркою ГО «Центр освіти впродовж життя», де проводить курси з лідерства та комунікацій, організовує програми розширення можливостей для місцевої спільноти та пропонує серію проєктів для громади.
1.1 Визначення стратегії та елементи хорошої стратегії
1.2 Як оцінити культуру
1.3 Модель 5 сил М. Портера
1.4 Застосування моделі 5 сил до конкретного прикладу
2.1 Детермінанти суперництва. Як зрозуміти своїх опонентів?
2.2 Стратегічний намір
2.3 Концепція ланцюжка вартості Портера
2.4 Конкурентні переваги фірми, концепція VRIO та її застосування для аналізу конкурентних переваг (АКП)
3.1 Ринкові сили, рушійні сили ринку, динаміка та конкурентні переваги
3.2 Еволюція та революція в контексті організаційного розвитку.
3.3 Позиціонування та відповідність у контексті бачення організації: тематичне дослідження
4.1 Конкурентна перевага на основі витрат та диференціації
4.2 Стратегії витрат і диференціації в рамках ланцюжка створення вартості
4.3 Бізнес-кейс.
5.1 Створення та оцінка вартості
5.2 Як і чому компанії трансформують бізнес-моделі у відповідь на зміну конкурентного середовища
5.3 Переосмислення бізнес-моделі: практичний приклад
6.1 Динаміка 4-ї промислової революції
6.2 Інструменти управління змінами 4-ї промислової революції: Як ми можемо змінити майбутнє
6.3 Злиття фізичного та цифрового світів: практичний приклад
7.1 Презентація фінального проекту
7.2 Сесія запитань та відповідей, зворотного зв’язку та попереднє оцінювання
7.3 Святкування завершення курсу
Курс повністю викладається англійською мовою. Всі навчальні матеріали, включаючи тексти та відео, також надаються англійською. Ваші індивідуальні та групові завдання також мають бути підготовлені англійською.
Оскільки курс викладається англійською мовою, учасники мають володіти нею на рівні В2 або вище. АЮК не вимагає мовних сертифікатів або інших форм підтвердження. Учасникам також бажано мати не менше трьох років досвіду роботи, але це рекомендація, що допоможе вам більш ефективно навчатись, а не вимога.
Цей курс має наступну структуру:
Ви також отримуватимете домашні завдання, включаючи індивідуальні та групові завдання. Орієнтовна кількість часу, який потрібно приділяти навчанню, становить 10-15 годин на тиждень. Також ви можете бути запрошені на майстер-класи, що пропонуються студентам АЮК на ексклюзивній основі. Відвідування цих майстер класів є добровільним.
Курс включає одне індивідуальне та три групові завдання. Це кейси, які вимагають від вас аналізу та створення певного документа (тексту або презентації). Завдання базуватимуться на темах, які ви вивчали протягом курсу. Оцінки, які ви отримаєте за кожне завдання, вплинуть на вашу підсумкову оцінку за курс.
Після успішного завершення цього курсу ви отримаєте сертифікат, акредитований American University Kyiv
Так, кредити, отримані під час цього курсу, можна перенести і зарахувати на бакалаврські чи магістерські програми, якщо ви вирішите продовжити навчання за цим напрямом.
Платежі можна здійснити онлайн через наш веб-сайт, або ви можете запросити рахунок-фактуру в нашому відділі бухгалтерії. American University Kyiv не приймає оплату готівкою.
American University Kyiv пропонує стипендії військового часу всім громадянам України, які вступають на програми АЮК. Цей курс, зокрема, має 45% стипендію, яка зараз відображається у вартості курсу.
Якщо ваш роботодавець погоджується оплатити ваше навчання, ви можете запросити проформу-фактуру в нашому відділі бухгалтерії. Для цього потрібно надати копію свідоцтва про реєстрацію юридичної особи, що здійснюватиме оплату.
AUK видає Сертифікат про успішне проходження за умови отримання студентом мінімум 75 підсумкових балів за курс. Студенти, що мають від 60 до 74,9 підсумкових балів, отримують Сертифікат про участь. Якщо ви отримали менше, ніж 60 підсумкових балів, ви не матимете права на отримання будь-якого сертифікату. Втім, цей курс буде запропоновано на повторній основі, і ви зможете пройти його ще раз.
Всі онлайн-сеанси в прямому ефірі будуть записані, тож ви зможете переглянути їх пізніше за посиланням у вашому особистому кабінеті. Офлайн сесії, що відбуваються на кампусі AUK, не записуються.
Ви можете отримати відшкодування, якщо відмовитеся від курсу протягом 14 днів з моменту укладання контракту. Будь ласка, зверніться до тексту контракту, щоб дізнатися більше про умови та положення.