Global Strategies in a Competitive World

У сучасну епоху глобалізації та взаємозалежності багато організацій дивляться за межі своїх національних кордонів у пошуках неосвоєних ринків та інноваційних ідей. Питання полягає в тому, як ці компанії можуть використати знання глобального ринку для створення економічної цінності та досягнення своїх основних бізнес-цілей?

Програма Global Strategies in Competitive World зосереджується на численних варіантах вибору, який робить стратег для покращення діяльності організації чи бізнесу, а також на наслідках цього вибору. Це курс про збалансування інтересів стейкхолдерів та власників компанії, адаптацію рішень до викликів глобальної арени та аналіз проблем, з якими сьогодні стикається кожна компанія в умовах глобальної конкуренції.

Програма покликана покращити розуміння процесу розробки стратегії в корпоративному контексті, дизайну та модифікації стратегії на прикладі кращих практик світових гравців у різних галузях (ІТ, охорона здоров'я, промислове виробництво, ритейл тощо). Під час курсу буде розглянуто низку кейсів, які стануть основою для розробки стратегій для майбутніх компаній або переосмислення існуючих стратегій.

Курс висвітлить ключові аспекти конкурентних стратегій, такі як зміна правил галузі, завоювання клієнта, зосередження сильних сторін компанії на ринкових можливостях та застосування внутрішньо узгодженого та скоординованого набору операційних політик.

На основі курсу Global Strategies in Competitive World від Thunderbird School of Global Management.

По закінченню курсу ви зможете аналізувати проблеми та рішення з точки зору засновника, генерального директора або керівника, який несе відповідальність за успішність всієї організації та розвиває нові інсайти у сфері стратегічного менеджменту.

Курс викладається англійською.

Розпочати подорож

Розкрийте свій глобальний потенціал та отримайте конкурентну перевагу завдяки стратегічному підходу

Додати коментар
По закінченню курсу ви зможете
1
Розпізнавати

елементи хорошої стратегії.

2
Застосовувати

модель 5 конкурентних сил до бізнес-кейсів.

3
Пояснювати,

як організаційна структура та адміністративна спадщина впливають на життєздатність та результати стратегії.

4
Застосовувати

структуру VRIO для оцінки конкурентних переваг фірми.

5
Розпізнавати

чинники, які можуть створювати та руйнувати конкурентну перевагу.

6
Описувати

позиціонування та вписування в контекст бачення організації.

7
Проаналізувати

використання стратегій витрат та диференціації через ланцюжок створення цінності.

8
Проаналізувати,

як організації створюють цінність через призму бізнес-моделі у відповідь на мінливий конкурентний ландшафт.

9
Застосовувати

мислення 4-ї промислової революції до реальних бізнес-кейсів

Аудиторія програми
  • Власники та топ-менеджери бізнесів, які шукають інсайти для власних стратегій, вивчаючи передові міжнародні практики
  • Підприємці, які шукають систематизовані знання у сфері розробки стратегій та мають амбіції виходу на зовнішні ринки
  • Керівники з маркетингу та розвитку бізнесу, відповідальні за досягнення ключових показників та зростання бізнесу на високо конкурентних ринках
  • Особи, які приймають рішення, керівники, які хочуть мати додаткові перспективи зростання бізнесу через призму конкурентних переваг
Аудиторія програми
Викладач

Ганна Швіндіна – доцентка Амерікан Юніверсіті Київ, кандидат наук з економіки природокористування та охорони природних ресурсів(2006), докторка наук з економіки та управління на підприємствах (2019). Ганна Швіндіна була нагороджена кількома індивідуальними стипендіями, включаючи стипендії Erasmus Mundus (BACKIS, EMINENCE), стипендію ім. Фулбрайта та багато інших. Вона здійснювала постдокторські дослідження в University of Montpellier (Франція) та Purdue University (США). У 2021 році виграла фінансування проєкту Jean

Monnet (Team Leader). Також є засновницею проєктів COIL в Україні, розпочатих 2019 року у співпраці з University Nebraska-Lincoln та продовжених з Washington State University (США).

Докторка Швіндіна є автором понад 100 статей. Її наукові інтереси включають дослідження таких тем як: коопетиція, стратегічне управління та інновації, управління змінами, організаційний розвиток, громадянська освіта та лідерство. Вона є членом наукового комітету Європейської асоціації маркетингу та менеджменту, членом спільноти CENA, Researchers' Excellence Network (RENET), Української асоціації розвитку менеджменту та бізнес-освіти. Пані Ганна є членкинею редколегій наукових журналів України, Польщі та Швейцарії, запрошеною рецензенткою міжнародних конференцій у Польщі, Німеччині, Україні та США. Вона є виконавчою директоркою ГО «Центр освіти впродовж життя», де проводить курси з лідерства та комунікацій, організовує програми розширення можливостей для місцевої спільноти та пропонує серію проєктів для громади.

Структура програми
1
Хороша та погана стратегія

1.1 Визначення стратегії та елементи хорошої стратегії
1.2 Як оцінити культуру
1.3 Модель 5 сил М. Портера
1.4 Застосування моделі 5 сил до конкретного прикладу

2
Конкурентне середовище

2.1 Детермінанти суперництва. Як зрозуміти своїх опонентів?
2.2 Стратегічний намір
2.3 Концепція ланцюжка вартості Портера
2.4 Конкурентні переваги фірми, концепція VRIO та її застосування для аналізу конкурентних переваг (АКП)

3
Стратегічне позиціонування та відповідність

3.1 Ринкові сили, рушійні сили ринку, динаміка та конкурентні переваги
3.2 Еволюція та революція в контексті організаційного розвитку.
3.3 Позиціонування та відповідність у контексті бачення організації: тематичне дослідження

4
Конкурентні стратегії під збільшувальним склом

4.1 Конкурентна перевага на основі витрат та диференціації
4.2 Стратегії витрат і диференціації в рамках ланцюжка створення вартості
4.3 Бізнес-кейс.

5
Бізнес-моделі

5.1 Створення та оцінка вартості
5.2 Як і чому компанії трансформують бізнес-моделі у відповідь на зміну конкурентного середовища
5.3 Переосмислення бізнес-моделі: практичний приклад

6
Конкуренція в умовах 4-ї промислової революції

6.1 Динаміка 4-ї промислової революції
6.2 Інструменти управління змінами 4-ї промислової революції: Як ми можемо змінити майбутнє
6.3 Злиття фізичного та цифрового світів: практичний приклад

7
Підсумки Глобальної стратегії

7.1 Презентація фінального проекту
7.2 Сесія запитань та відповідей, зворотного зв’язку та попереднє оцінювання
7.3 Святкування завершення курсу

Поширені питання
Якою мовою викладається цей курс?

Курс повністю викладається англійською мовою. Всі навчальні матеріали, включаючи тексти та відео, також надаються англійською. Ваші індивідуальні та групові завдання також мають бути підготовлені англійською.

Які вимоги до участі в цьому курсі?

Оскільки курс викладається англійською мовою, учасники мають володіти нею на рівні В2 або вище. АЮК не вимагає мовних сертифікатів або інших форм підтвердження. Учасникам також бажано мати не менше трьох років досвіду роботи, але це рекомендація, що допоможе вам більш ефективно навчатись, а не вимога.

Скільки часу мені потрібно буде виділяти на навчання під час проходження цього курсу?

Цей курс має наступну структуру:

  • Одна офлайн-сесія на кампусі AUK у Києві (8 годин)
  • Три онлайн-сесії один раз на тиждень (2 години кожна)
  • Одна офлайн-сесія на кампусі AUK у Києві (4 години)

Ви також отримуватимете домашні завдання, включаючи індивідуальні та групові завдання. Орієнтовна кількість часу, який потрібно приділяти навчанню, становить 10-15 годин на тиждень. Також ви можете бути запрошені на майстер-класи, що пропонуються студентам АЮК на ексклюзивній основі. Відвідування цих майстер класів є добровільним.

Які завдання я повинен буду виконати?

Курс включає одне індивідуальне та три групові завдання. Це кейси, які вимагають від вас аналізу та створення певного документа (тексту або презентації). Завдання базуватимуться на темах, які ви вивчали протягом курсу. Оцінки, які ви отримаєте за кожне завдання, вплинуть на вашу підсумкову оцінку за курс.

Який сертифікат я здобуду?

Після успішного завершення цього курсу ви отримаєте сертифікат, акредитований American University Kyiv

Чи можна буде перенести мої ECT на бакалаврські або магістерські програми?

Так, кредити, отримані під час цього курсу, можна перенести і зарахувати на бакалаврські чи магістерські програми, якщо ви вирішите продовжити навчання за цим напрямом.

Як я можу оплатити навчання?

Платежі можна здійснити онлайн через наш веб-сайт, або ви можете запросити рахунок-фактуру в нашому відділі бухгалтерії. American University Kyiv не приймає оплату готівкою.

Чи можу я отримати стипендію?

American University Kyiv пропонує стипендії військового часу всім громадянам України, які вступають на програми АЮК. Цей курс, зокрема, має 45% стипендію, яка зараз відображається у вартості курсу.

Чи може моя компанія заплатити за мене?

Якщо ваш роботодавець погоджується оплатити ваше навчання, ви можете запросити проформу-фактуру в нашому відділі бухгалтерії. Для цього потрібно надати копію свідоцтва про реєстрацію юридичної особи, що здійснюватиме оплату.

Що робити, якщо я отримаю низький підсумковий бал?

AUK видає Сертифікат про успішне проходження за умови отримання студентом мінімум 75 підсумкових балів за курс. Студенти, що мають від 60 до 74,9 підсумкових балів, отримують Сертифікат про участь. Якщо ви отримали менше, ніж 60 підсумкових балів, ви не матимете права на отримання будь-якого сертифікату. Втім, цей курс буде запропоновано на повторній основі, і ви зможете пройти його ще раз.

Що робити, якщо я пропущу сесію наживо з викладачем або запрошеним доповідачем?

Всі онлайн-сеанси в прямому ефірі будуть записані, тож ви зможете переглянути їх пізніше за посиланням у вашому особистому кабінеті. Офлайн сесії, що відбуваються на кампусі AUK, не записуються.

Чи можу я отримати відшкодування, якщо припиню навчання?

Ви можете отримати відшкодування, якщо відмовитеся від курсу протягом 14 днів з моменту укладання контракту. Будь ласка, зверніться до тексту контракту, щоб дізнатися більше про умови та положення.

Підписуйся на електронну розсилку від АЮК
This mail already subscribed!
Thank you for subscribing!