Продакт менеджмент - це точка, де перетинаються бізнес-стратегія та технології. А щоб бути успішним продакт-менеджером, важливо мати справжню пристрасть до обох сфер!
На цьому курсі ми проведемо вас у захоплюючу подорож через весь життєвий цикл продукту. Починаючи від генерування інноваційних ідей до їх успішного виведення на ринок та за його межі. Ви отримаєте знання, які допоможуть вам керувати процесом створення продукту професійно. Зокрема, використання аналізу ринку, опрацювання результатів досліджень та врахування позицій стейкхолдерів для формування вашого продукту.
Ми почнемо із фази планування, де ви опануєте навички збору та документування вимог до продукту. Крім того, ви дізнаєтесь про основні принципи ефективної співпраці з командами розробників та іншими стейкхолдерами на етапі розробки. Ми також поділимося інсайдерськими порадами, що допоможуть вам забезпечити безперебійний та ефективний процес.
Зрештою, ми розглянемо етапи забезпечення якості та запуску, а також подальші дії після запуску. Зокрема, це стосується забезпечення якості продукції та надання підтримки для того, щоб ваш продукт залишався бездоганним.
Щоб надати вам найцінніший контент, цей курс побудовано на основі авторитетного Зводу знань з управління маркетингом продукту (ProdBOK) та перевірених практик Міжнародної асоціації з управління програмними продуктами (ISPMA).
Цей курс складається з 11 комплексних модулів, наповнених найважливішими навичками та знаннями, і покликаний дати старт вашій реалізації на шляху становлення неперевершеним продакт-менеджером. Реєструйтеся зараз і готуйтесь поринути у світ управління продуктами!
Старт: 18 вересня 2023 року
Тривалість: 13 тижнів
Формат: Онлайн-сесії з викладачами та індивідуальні завдання
Мова викладання: Англійська
Вартість участі: $590
Цей курс пропонується в рамках партнерства American University Kyiv та EPAM, світового лідера в галузі програмних рішень.
EPAM - глобальна компанія, що спеціалізується на розробці сервісів, інженерії діджитал-платформ та дизайні цифрових продуктів. Один з найбільших у світі виробників програмного забезпечення на замовлення та постачальників консалтингових послуг. Штаб-квартира компанії знаходиться в Ньютауні, штат Пенсильванія, а філії представлені в більш ніж 40 країнах світу.
Спираючись на глибоку технічну експертизу та досвід навчального проектування, EPAM надає студентам навички, необхідні для успішного працевлаштування на інженерні спеціальності після закінчення навчання. Експерти з технологій EPAM стають викладачами на різноманітних освітніх програмах, надаючи студентам унікальний досвід роботи в індустрії.
та структуру життєвого циклу
для створення нових продуктів.
включаючи створення бізнес-кейсів, маркетингову стратегію, бриф продукту та розробку дорожньої карти.
включаючи вимоги, беклог та ризики
на ринок
та приймати обґрунтовані рішення.
та найкращі практики масштабування команд.
Цей курс комбінує навчальні матеріали, представлені на цифровій платформі, вебінари, воркшопи та практичні завдання. Лекції будуть доповнюватись цифровими матеріалами, що дасть студентам можливість навчатися індивідуально в комфортному для них темпі. Матеріали для самостійного опрацювання надаються у вигляді текстів, відео та інфографіки.
Вебінари та воркшопи проводяться провідними фахівцями галузі. Практичні завдання включають кейси, тісно пов'язані з повсякденною професійною діяльністю. Беручи участь в обговореннях, студенти також можуть залучатися до взаємодії один з одним, разом працюючи над вирішенням завдань.
Студенти отримуватимуть персоналізований зворотній зв'язок щодо своїх практичних завдань. Курси включають безоціночні квізи, які фокусують увагу студентів на ключових аспектах теоретичної інформації, що поглиблює розуміння через практику.
Під час підсумкового проекту студенти застосовуватимуть теоретичні знання на практиці.
Вступ. Правильний продукт. Від проекту до продукту. Основи управління продуктом. Команда продакт менеджменту. Життєвий цикл продукту та продакт-менеджер.
Визначення сегментів та персонажів клієнтів. Визначення потреб ринку. Створення карти подорожі. Складання карти впливу.
Вступ. Розробка концепції. Дослідження та аналіз ринку. Визначення потреб клієнтів. Методології та інструменти розробки та валідації ідеї продукту. Визначення продукту та бізнес-артефакти.
Структура продуктової стратегії. Ціннісна пропозиція. Комунікація продуктової стратегії.
Вступ. Створення бізнес-кейсу. Бриф продукту. Дорожня карта продукту. Визначення MVP продукту. Планування маркетингової стратегії.
Вступ. Управління беклогом. Вимоги до продукту. Методології розробки продукту.
Вступ. Підготовка до запуску. Виконання запуску. Після запуску.
Вступ до розвитку, зрілості та занепаду продукту. Роль аналітики в управлінні зростанням і зрілістю продукту. Занепад продукту.
Вступ до масштабування продуктового менеджменту. Оцінка зрілості продуктового менеджменту. Масштабування організації. Масштабування команд. Масштабування роботи.
Огляд інструментів АІ. Приклади використання. Швидкий інжиніринг.
Підготовка до пітчингу продукту. Презентація продукту експертам
Курс проводять ЕПАМ’ери, що мають 10+ років досвіду роботи в ІТ-індустрії, та займають керівні посади. Спікери та тренери брали участь у сотнях різноманітних проектів у різних галузях, тому навички, знання та підходи, якими вони можуть поділитися зі слухачами, можуть бути застосовані фактично до будь-якого продукту.
Курс повністю викладається англійською мовою. Всі навчальні матеріали, включаючи тексти та відео, також надаються англійською. Ваші індивідуальні та групові завдання також мають бути підготовлені англійською.
Оскільки курс викладається англійською мовою, очікується, що учасники повинні володіти англійською мовою на рівні B2 або вище. AUK не вимагає жодних мовних сертифікатів чи інших форм підтвердження рівня володіння мовою.
Хоча ця цифра є дуже індивідуальною і залежить від багатьох факторів, середній розрахунковий час, необхідний для проходження цього курсу, становить 10-15 годин на тиждень. Це включає в себе живі заняття з інструктором, самостійне навчання та виконання домашніх завдань.
Практичні завдання розроблені таким чином, щоб відображати реальну життєву практику та допомагати вам розвиватися у вашій галузі. Ви матимете можливість брати участь в обговореннях та співпрацювати з іншими для вирішення цих завдань. Крім того, ви отримуватимете індивідуальний зворотній зв'язок щодо ваших завдань, щоб відстежувати ваш прогрес.
Щоб закріпити ваші знання, ми проводитимемо неоцінювані тести, які зосереджуватимуться на ключових тезах з теоретичної інформації. Таким чином, ви зможете активно взаємодіяти з матеріалом і застосовувати вивчене на практиці.
Наприкінці курсу відбудеться фінальний тест, який оцінить ваші знання та узагальнить те, що ви отримали протягом програми.
Після успішного завершення цього курсу ви отримаєте сертифікат, акредитований American University Kyiv.
Так, кредити, отримані під час цього курсу, можна перенести і зарахувати на бакалаврські чи магістерські програми, якщо ви вирішите продовжити навчання за цим напрямом.
Платежі можна здійснити онлайн через наш веб-сайт, або ви можете запросити рахунок-фактуру в нашому відділі бухгалтерії. American University Kyiv не приймає оплату готівкою.
Якщо ваш роботодавець погоджується оплатити ваше навчання, ви можете запросити проформу-фактуру в нашому відділі бухгалтерії. Для цього потрібно надати копію свідоцтва про реєстрацію юридичної особи, що здійснюватиме оплату.
AUK видає Сертифікат про успішне проходження за умови отримання студентом мінімум 80 підсумкових балів за курс. Студенти, що мають від 60 до 79,9 підсумкових балів, отримують Сертифікат про участь. Якщо ви отримали менше, ніж 60 підсумкових балів, ви не матимете права на отримання будь-якого сертифікату.
Втім, цей курс буде запропоновано на повторній основі, і ви зможете пройти його ще раз.
Всі онлайн-сеанси в прямому ефірі будуть записані, тож ви зможете переглянути їх пізніше за посиланням у вашому особистому кабінеті. Офлайн сесії, що відбуваються на кампусі AUK, не записуються.