ua
ua en
дізнатись більше
Сергій Титенко
Доктор філософії
Сергій Титенко
Email: sergiy.tytenk[at]auk.edu.ua
Orcid 0000-0002-7548-9053

Про викладача

Біографія
Дослідження

Сергій Титенко — доцент American University Kyiv та заступник декана EPAM School of Digital Technologies.

Він закінчив Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» за спеціальністю «Комп’ютерні науки» та здобув науковий ступінь кандидата технічних наук з інформатики в Інституті моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України у 2011 році.

Сфера його наукових інтересів охоплює онтологічно орієнтовані інформаційні та навчальні веб-портали, інноваційні інтерфейси, інтерактивні концептуальні карти для інформаційних систем і мобільних застосунків, пошук інформації у взаємодії людини з комп’ютером, веб-розробку та архітектуру програмного забезпечення. Він є автором інноваційного електронного навчального проєкту Semantic Portal.

Доктор Титенко має значний досвід у галузі розробки програмного забезпечення, зокрема в розробці мобільних застосунків, повному циклі веб-розробки (від архітектури серверної частини до UI/UX дизайну), що відображено у понад 50 наукових публікаціях.

Сергій Титенко також обіймає посаду Chief Technology Officer (CTO) у компанії EMPAT, яка спеціалізується на створенні цифрових продуктів.

         

 

 

Сферою його наукових інтересів є онтологічно-орієнтовані інформаційні та навчальні веб-портали, інноваційні інтерфейси та інтерактивні концептуальні карти для інформаційних систем і мобільних додатків, пошук інформації у взаємодії людина-комп'ютер, веб-розробка та архітектура програмного забезпечення. Є автором інноваційного електронного навчального проекту Semantic Portal.

Останні наукові статті:

Tytenko, S., & Korzh, M. (2024). AI IN THE CONSTRUCTION OF EDUCATIONAL TOOLS AND QUIZZES FOR DIFFERENT PROGRAMMING LANGUAGES. Modern engineering and innovative technologies, (35-01), 80-84.  https://doi.org/10.30890/2567-5273.2024-35-00-042

Kakun, A., & Tytenko, S. (2023). Generative AI and prompt engineering in education. Modern engineering and innovative technologies, (29-01), 117-121.  https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-29-01-052

Bilohub, D., Skrypchenko, M., & Tytenko, S. (2023). Quality attributes and architectural patterns of modern mobile apps. Modern engineering and innovative technologies, (29-01), 33-38. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-29-01-056

Tytenko, A., & Tytenko, S. (2023). GRAPH USER INTERFACES FOR ENHANCING EXPLORATORY LEARNING: AN OVERVIEW. Modern engineering and innovative technologies, (29-03), 124-129. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-29-03-047

Rybak, M., & Tytenko, S. (2023). Leveraging ChatGpt for Educational Text Analysis Aiming Assessment Generation. Modern engineering and innovative technologies, (29-01), 112-116.  https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-29-01-045

Shablii, T., & Tytenko, S. (2023). MODULAR MONOLITH AS A MICROSERVICES PRECURSOR. Modern engineering and innovative technologies, (29-01), 25-32.  https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-29-01-038

Fedenko, V., Polienova, V., & Tytenko, S. (2022). EDUCATIONAL MOBILE APPLICATION BASED ON CONCEPT MAPS. Modern engineering and innovative technologies, (23-01), 12-18.  https://doi.org/10.30890/2567-5273.2022-23-01-014

Tytenko, S., Halushko, A., & Demchyshyn, A. (2022). OVERVIEW OF LEARNING ANALYTICS DASHBOARDS AND ELEMENTS OF GAMIFICATION IN INTELLIGENT SYSTEMS FOR SELF-REGULATED LEARNING. Modern engineering and innovative technologies, (21-01), 88-96.  https://doi.org/10.30890/2567-5273.2022-21-01-011