ua
ua en
дізнатись більше
Global Leadership

Мова викладання: англійська
Формат: онлайн
Тривалість: 14 годин (7 сесій по 2 години)
Ефективний розмір групи: від 10 до 25 осіб

Про курс

Працюючи в міжнародної компанії або організації, ви отримуєте безліч нових можливостей. Такий досвід, з його різноманіттям локацій та культур, зазвичай є захоплюючим, але іноді він може також викликати відчуття дезорієнтації.

Цей курс надасть вам ключові навички, які допоможуть вам долати нові виклики, зосереджуватись на пріоритетах і підвищувати свій кар'єрний потенціал. Курс приділяє особливу увагу міжкультурній взаємодії, включаючи ефективну роботу з віддаленими та крос-культурними командами, ведення переговорів, розв'язання конфліктів та інші важливі вміння, необхідні для міжнародної співпраці.

Програма чудово підходить для професіоналів, які працюють із міжнародними стейкхолдерами: від фахівців, які будують кар'єру в міжнародних організаціях, до керівників і підприємців, що працюють на глобальних ринках. Вона також буде корисною для державних службовців та волонтерів, які прагнуть налагодити відносини з іноземними урядами, донорськими організаціями чи міжнародними ініціативами.

Дану програму створено на основі сертифікатної програми Global Leadership and Management Essentials від Thunderbird School of Global Management by Arizona State University.

 

Мова викладання: англійська
Формат: онлайн
Тривалість: 14 годин (7 сесій по 2 години)
Ефективний розмір групи: від 10 до 25 осіб

Про курс
З цією програмою ти навчишся
1
Визначати свої культурні цінності

Визначати та висловлювати свої культурні цінності а також розвивати самосвідомість.

2
Розуміти міжкультурні системи відліку

Застосовувати виміри культурних цінностей, щоб краще зрозуміти систему відліку колег або ділових партнерів уінших країнах.

3
Керувати глобальними командами
Формулювати стратегії ефективного керівництва глобальними командами. Ставити спільні цілі та ефективно керувати ними крізь відстані.
4
Проводити переговори з урахуванням культурних відмінностей
Відточити свої навички переговорів для успіху в глобальному середовищі. Долати такі перешкоди, як незнайомі закони, правила та ідеології.
5
Адаптуватись до міжкультурного контексту
Розвивати глобальне мислення та навички спілкування для адаптації до міжкультурного контексту. Встановлювати тісні зв’язки та будувати міцні міжнародні робочі стосунки.
6
Сприяти згуртованості та вирішувати суперечки
Розуміти, як культура впливає на вирішення конфліктів, і сприяти згуртованості в глобальних командах.
Global Leadership

Мова викладання: англійська
Формат: онлайн
Тривалість: 14 годин (7 сесій по 2 години)
Ефективний розмір групи: від 10 до 25 осіб

Подати заявку
red_mark

Структура програми

Модуль 1
Культура і глобалізація

1.1 Поняття культури

1.2 Як оцінювати культуру

1.3 Загадка глобалізації: чи зближуються культури?

1.4 Самосвідомість і культурна орієнтація

Модуль 2
Глобальний спосіб мислення

2.1 Стереотипи та узагальнення

2.2 Мислення поза межами власної культури

2.3 Співпраця з окремими особами, групами, організаціями та системами, відмінними від моїх

2.4 Модель розвитку міжкультурної чутливості

Модуль 3
Лідерство в глобальному контексті

3.1 Глобальні та віртуальні команди

3.2 Виклики глобальної команди

3.3 Глобальне лідерство та зміна стилю

Модуль 4
Культура і спілкування

4.1 Національна культура та стиль спілкування

4.2 Як стати ефективним міжкультурним слухачем

4.3 Проблема довіри в міжкультурній комунікації

4.4 Зворотний зв'язок у міжкультурних умовах

4.5 Діловий етикет та мережевий етикет

Модуль 5
Основи крос-культурних переговорів

5.1 Переговори: основи

5.2 Національна культура та стиль ведення переговорів

5.3 Управління переговорним процесом

Модуль 6
Управління конфліктами

6.1 Ваш стиль управління конфліктами

6.2 Стилі управління культурними конфліктами

6.3 Робота з міжкультурним конфліктом

6.4 Робота з різними стилями управління конфліктами

Модуль 7
Підведення підсумків навчання

7.1 Підведення підсумків

7.2 Оцінка

7.3 Святкування завершення курсу

Артем Ключніков
Розпочати подорож