Дослідження показують, що менше 4% менеджерів досягають взаємовигідних результатів під час переговорів. І навіть у питаннях, щодо яких люди повністю згодні, у 50% випадків їм не вдається це реалізувати. Причина цього полягає в трьох факторах:
- брак практики
- брак знань про принципи та стратегії ведення переговорів, і
- систематичні помилки та упередження.
Протягом цього курсу ми розглянемо всі три проблеми. Переговори, де б вони не відбувалися, керуються схожими принципами. Під час навчання учасники вивчатимуть теорію та процеси ведення переговорів у різних ситуаціях. Вони розвинуть розуміння принципів, стратегій і тактик ефективних переговорів, покращать свою здатність оцінювати змінні в переговорах і вплив міжособистісних стилів і особистісних якостей.
Завдяки серії різноманітних симуляцій переговорів та дебрифінгів, побудованих безпосередньо навколо реальних бізнес-проблем, ця програма надає учасникам можливість розвинути свої навички ведення переговорів. Кожна симуляція висвітлює основні концепції, які лежать в основі стратегії ведення переговорів. Ці концепції є фундаментальними будівельними блоками для планування стратегії переговорів, управління переговорним процесом та оцінки якості результатів переговорів.
Учасники зможуть розширити свій арсенал переговорних інструментів, дослідити свій особистий стиль та його вплив, визначити конкретні сфери для індивідуального розвитку та розвинути більшу стратегічну гнучкість щодо ситуацій та людей, випробувавши нові моделі поведінки та стратегії в безпечному, сприятливому середовищі.
Старт: буде анонсовано додатково
Місце: онлайн
Мова викладання: українска
Вартість: $250