Продакт менеджмент - це точка, де перетинаються бізнес-стратегія та технології. А щоб бути успішним продакт-менеджером, важливо мати справжню пристрасть до обох сфер!
На цьому курсі ми проведемо вас у захоплюючу подорож через весь життєвий цикл продукту. Починаючи від генерування інноваційних ідей до їх успішного виведення на ринок та за його межі. Ви отримаєте знання, які допоможуть вам керувати процесом створення продукту професійно. Зокрема, використання аналізу ринку, опрацювання результатів досліджень та врахування позицій стейкхолдерів для формування вашого продукту.
Ми почнемо із фази планування, де ви опануєте навички збору та документування вимог до продукту. Крім того, ви дізнаєтесь про основні принципи ефективної співпраці з командами розробників та іншими стейкхолдерами на етапі розробки. Ми також поділимося інсайдерськими порадами, що допоможуть вам забезпечити безперебійний та ефективний процес.
Зрештою, ми розглянемо етапи забезпечення якості та запуску, а також подальші дії після запуску. Зокрема, це стосується забезпечення якості продукції та надання підтримки для того, щоб ваш продукт залишався бездоганним.
Щоб надати вам найцінніший контент, цей курс побудовано на основі авторитетного Зводу знань з управління маркетингом продукту (ProdBOK) та перевірених практик Міжнародної асоціації з управління програмними продуктами (ISPMA).
Мова викладання: англійська
Формат: онлайн
Тривалість: 30 годин (15 сесій по 2 години)
Ефективний розмір групи: від 12 до 25 осіб