Коли невизначеність зашкалює: як ми приймаємо рішення під час війни?

Війна внесла у наше життя величезну невизначеність. Це суттєво ускладнює прийняття рішень, як щоденно-побутових (Чи йти до сховища під час тривоги, якщо десь злетів “Міг”?), так і довгостроково-стратегічних (Моє місто періодично обстрілюють. Чи вже пора евакуюватися, чи ще ні?). Ми не встигаємо якісно обробити величезний обсяг інформації, яку ми отримуємо щодня, і тому часто не знаємо, як діяти в тій чи іншій ситуації. Однак якісь рішення, не обов’язково найкращі, ми все одно приймаємо. Як відбувається цей процес? 

 

На курсі “Поведінкова економіка під час війни” ми розберемо цей складний  і неочевидний шлях народження рішень, коли є багато невідомих. Ми покажемо роль когнітивних ілюзій і упереджень та розповімо, як вони допомагають відфільтрувати, обробити та інтерпретувати факти навколо нас. Також ми протестуємо межі нашої власної раціональності. Розуміючи природу когнітивних викривлень в нас та в наших партнерах, ми зможемо стати більш організованими і самоусвідомленими та зрозуміти, як приймати кращі і більше ефективні рішення.  


Дати проведення: 11/05/24 (частина 1) та 18/05/24 (частина 2)
Тривалість: з 10:00 до 14:00
Місце: Кампус AUK (Київ, Поштова площа 1)
Мова: Українська

Викладачі: Володимир Вахітов, Наталія Заїка
Вартість: $129 $116 при оплаті до 22 квітня

Registration form
Ви дізнаєтесь
1
Про весь цикл прийняття рішень в умовах невизначеності

і зрозумієте, чому не всі наші рішення оптимальні

2
Що нам допомагає відфільтрувати потрібну інформацію

і чому наші вороги вперто і відкрито брешуть про нашу історію

3
Як наші ментальні моделі впливають на інтерпретацію нейтральних фактів

і чому падає оптимізм щодо закінчення війни (і яка роль пропаганди)

4
Стереотипи: допомагають чи заважають?

Як котики допомагають донатити, і чому ми рідко можемо оцінити раціональність інших людей

5
Чому ми мусимо діяти швидко

і що насправді таке інтуїція

6
Як відкалібрувати самовпевненість

і чому важливо навчитись відпускати втрачене минуле

7
Як одне слово може кардинально змінити поведінку

і як навчитися будувати корисні рамки розмови

8
Чому під час тривоги ми не йдемо до сховища

але віримо в ефект «другої стіни»

Цей курс підійде
  • Менеджерам з персоналу та керівникам відділів, які хочуть краще розуміти причини зміни поведінки та мотивації своїх команд
  • Менеджерам з маркетингу, досліджень та аналізу споживачів, які відстежують потреби та бажання споживачів, що швидко змінюються
  • Власникам бізнесу, менеджерам з продажу та розвитку бізнесу, які хочуть оволодіти процесом прийняття рішень і знайти нові стратегії подолання труднощів або криз
  • Цілеспрямованим особистостям та проактивним організаторам, які хочуть раціонально складати плани та приймати рішення та мають навички, необхідні для обробки змінних з усіх точок зору
Цей курс підійде
Викладачі
Викладачі

Володимир Вахітов

Ph.D. є директором Інституту поведінкових досліджень та доцентом Амерікан Юніверсіті Київ

Володимир отримав ступінь магістра економічної теорії у Національному університеті«Києво-Могилянська академія» і ступінь Ph.D. з економіки в University of Kentucky (США). Після того за 15 років роботи в Київській школі економіки отримав різнобічний досвід у прикладній економетриці, міській та регіональній економіці, аналізі продуктивності та поведінковій економіці. За останні десять років саме поведінкова економіка стала його основною темою роботи та пристрастю. Доктор Вахітов викладав курси на рівні магістратури та МБА в Україні та за кордоном, провів численні навчальні програми для українського бізнесу (ДТЕК, СКМ, Райффайзен Банк, ПУМБ, Sevier, Softserve тощо) та міжнародних організацій (ПРООН, USAID), а також є автором десятків статей та інтерв’ю в місцевих ЗМІ, і статей у міжнародних наукових журналах. Після початку повномасштабного російського вторгнення д-р Вахітов активно застосовував свої знання з поведінкової економіки до таких тем, як подолання нерішучості цивільного населення щодо евакуації із зон бойових дій, підвищення ефективності благодійних внесків і подолання наслідків посттравматичного стресового розладу. Також Володимир веде єдиний україномовний блог про поведінкову економіку в Телеграмі, BeSmart.

Наталія Заїка

Програмний менеджер Інституту поведінкових досліджень Амерікан Юніверсіті Київ

Наталія Заїка працює над проєктами, які вивчають поведінку та прийняття рішень у різних ситуаціях, щоб запропонувати кращу поведінкову політику. Наприклад, чому люди (не) роблять щеплення від COVID-19 чи поліомієліту? Чому люди (не) евакуювалися з небезпечних зон під час російсько-української війни? Що впливає на збільшення благодійних пожертв? Вона також вивчає, як комунікації впливають на поведінку. Наприклад, чи можемо ми розробити відповідні повідомлення, щоб заохочувати більш соціально прийнятну та менш ризиковану поведінку? Наталія також проводить для неурядових організацій, компаній та студентів тренінги з поведінкової економіки, критичного мислення, сторітелінгу з даними, soft skills та кар’єрного розвитку.

Структура програми
1
Вступ

  • Що таке невизначеність. 

  • Модель «шум – сигнал – історія – рішення – пам’ять»

2
Шум і фільтр

  • Проблема: Забагато інформації

  • Ефекти доступності, ілюзорної правди

  • Вплив нового і незвичного

  • Ефект контексту

  • Ефект власного досвіду

3
Сигнал і інтерпретація

  • Проблема: зрозуміти факти на столі

  • Пошук закономірностей

  • Як ми спрощуємо картину світу

  • Чи ми розуміємо, як і про що думають інші

  • Як ми сприймаємо колишні провали і невдачі

  • Що таке пам’ять і як вона впливає на рішення

4
Швидкі рішення та історія

  • Проблема: немає часу на роздуми

  • Ефекти знання і  надмірної впевненості

  • Концентрація на тому, що поряд і зараз

  • Вже ж заплатили: як злізти з мертвої конячки

  • Як слова і шаблони впливають на сприйняття

Поведінкова економіка під час війни: руйнуючи стереотипи
  • Старт: 11 травня 2024
  • Вартість:  $129  $116 
  • Місце: кампус AUK в Києві
  • Сертифікат AUK
ДЛЯ УЧАСТІ ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ ВГОРІ СТОРІНКИ ТА ПЕРЕЙДІТЬ ДО ОПЛАТИ
Маєте запитання?
Поширені питання
Якою мовою викладається цей курс?

Курс повністю викладається українською мовою. Всі навчальні матеріали, включаючи тексти та відео, також надаються українською. Ваші індивідуальні та групові завдання також мають бути підготовлені українською.

Які вимоги до участі в цьому курсі?

Курс розраховано на широку аудиторію та не містить спеціальних вимог до учасників. Втім, наявність робочого досвіду допоможе вам краще розуміти деякі концепти.

Скільки часу мені потрібно буде виділяти на навчання під час проходження цього курсу?

Програма курсу передбачає 2 сесії на кампісі AUK тривалістю з 10:00 до 14:00 (з перервами). 

Як я можу оплатити навчання?

Платежі можна здійснити онлайн через наш веб-сайт, або ви можете запросити рахунок-фактуру в нашому відділі бухгалтерії. American University Kyiv не приймає оплату готівкою.

Чи може моя компанія заплатити за мене?

Якщо ваш роботодавець погоджується оплатити ваше навчання, ви можете запросити проформу-фактуру в нашому відділі бухгалтерії. Для цього потрібно надати копію свідоцтва про реєстрацію юридичної особи, що здійснюватиме оплату.

Підписуйся на електронну розсилку від АЮК
This mail already subscribed!
Thank you for subscribing!