Поведінкова економіка під час війни: руйнуючи стереотипи

Прийняття рішень у воєнний час: адаптація до нової реальності

Після початку війни ми живемо в новій реальності, яку багато з нас відмовляються прийняти. Ми обираємо лише ті новини, що співпадають із нашою картиною світу. Ми будуємо довгострокові плани, ніби знаємо, коли ця війна скінчиться. Всі наші психологічні упередження працюють, щоб зберігати ілюзію «життя, яке було до війни».

 

Прийняття змін є найважливішою навичкою виживання під час війни. На цьому курсі ви навчитеся розуміти процес прийняття рішень та фізичних обмежень вашого мозку в умовах колосальної невизначеності і стресу. Ви зрозумієте, яку роль відіграють емоції у сприйнятті пропаганди та новин з фронту. Дізнаєтесь, чому одна й та сама інформація має різний вплив на дуже схожих людей. Навчите себе дивитися на факти з різних боків і приймати рішення в залежності від цих фреймів. Опануєте основи ментальної бухгалтерії та зрозумієте, як вона впливає на ваші дії. Ви зможете краще розуміти, чому і як люди приймають саме такі рішення, і як навчитися бути більш ефективними і самоусвідомленими.

Початок курсу: 29 листопада, 4 тижні по 2 заняття на тиждень, вартість – $290.

ПОДАТИ ЗАЯВКУ

Початок курсу: 29 листопада, 4 тижні по 2 заняття на тиждень, вартість – $290.

Додати коментар
Ви дізнаєтесь
1
Про реальний процес прийняття рішень

в умовах невизначеності

2
Про вплив емоцій

соціальних норм та «неважливих» зовнішніх чинників на результат.

3
Про складність вибору

навіть там, де все здається дуже просто

4
Про те, як лише словом можна змінити

чужу поведінку

5
Про нераціональність

і про те, чи можна її передбачати

6
Про те, як визначати «пастки розуму»

та когнітивні упередження, щоб уникати їх та краще розуміти поведінку інших людей

7
Про те, як зрозуміти, чому люди добровільно йдуть на фронт

та не виїжджають з міст, які постійно обстрілюють

8
Про те, як зменшити вплив дезінформації та пропаганди

на прийняття рішень та емоційний стан, тим самим уникаючи крайнощів від «зради» до «перемоги»

Цей курс підійде
  • Менеджерам з персоналу та керівникам відділів, які хочуть краще розуміти причини зміни поведінки та мотивації своїх команд
  • Менеджерам з маркетингу, досліджень та аналізу споживачів, які відстежують потреби та бажання споживачів, що швидко змінюються
  • Власникам бізнесу, менеджерам з продажу та розвитку бізнесу, які хочуть оволодіти процесом прийняття рішень і знайти нові стратегії подолання труднощів або криз
  • Цілеспрямованим особистостям та проактивним організаторам, які хочуть раціонально складати плани та приймати рішення та мають навички, необхідні для обробки змінних з усіх точок зору
Цей курс підійде
Поведінкова економіка під час війни: руйнуючи стереотипи
  • 29 листопада 2022

  • 4 тижні по 2 заняття на тиждень

  • 16 годин онлайн сесій наживо + 24 години самостійного навчання

  • Онлайн-заняття з викладачами та індивідуальні завдання

  • Українська мова викладання

  • $290

ПОДАТИ ЗАЯВКУ
Викладачі
Викладачі
Володимир Вахітов
Ph.D. є директором Інституту поведінкових досліджень та доцентом Амерікан Юніверсіті Київ

Володимир отримав ступінь магістра економічної теорії у Національному університеті«Києво-Могилянська академія» і ступінь Ph.D. з економіки в University of Kentucky (США). Після того за 15 років роботи в Київській школі економіки отримав різнобічний досвід у прикладній економетриці, міській та регіональній економіці, аналізі продуктивності та поведінковій економіці. За останні десять років саме поведінкова економіка стала його основною темою роботи та пристрастю. Доктор Вахітов викладав курси на рівні магістратури та МБА в Україні та за кордоном, провів численні навчальні програми для українського бізнесу (ДТЕК, СКМ, Райффайзен Банк, ПУМБ, Sevier, Softserve тощо) та міжнародних організацій (ПРООН, USAID), а також є автором десятків статей та інтерв’ю в місцевих ЗМІ, і статей у міжнародних наукових журналах. Після початку повномасштабного російського вторгнення д-р Вахітов активно застосовував свої знання з поведінкової економіки до таких тем, як подолання нерішучості цивільного населення щодо евакуації із зон бойових дій, підвищення ефективності благодійних внесків і подолання наслідків посттравматичного стресового розладу. Також Володимир веде єдиний україномовний блог про поведінкову економіку в Телеграмі, BeSmart.

Викладачі
Наталія Заїка
Програмний менеджер Інституту поведінкових досліджень Амерікан Юніверсіті Київ

Наталія Заїка працює над проєктами, які вивчають поведінку та прийняття рішень у різних ситуаціях, щоб запропонувати кращу поведінкову політику. Наприклад, чому люди (не) роблять щеплення від COVID-19 чи поліомієліту? Чому люди (не) евакуювалися з небезпечних зон під час російсько-української війни? Що впливає на збільшення благодійних пожертв? Вона також вивчає, як комунікації впливають на поведінку. Наприклад, чи можемо ми розробити відповідні повідомлення, щоб заохочувати більш соціально прийнятну та менш ризиковану поведінку? Наталія також проводить для неурядових організацій, компаній та студентів тренінги з поведінкової економіки, критичного мислення, сторітелінгу з даними, soft skills та кар’єрного розвитку.

Структура програми
1
1. Імовірне vs. неймовірне

1.1. Як ми сприймаємо прості імовірності

1.2. Як незначний додатковий фактор ускладнює розуміння шансів

1.3. Як сприйняття ризику впливає на рішення

1.4. Як ми уникаємо невизначеності

2
2. Вибір в умовах невизначеності

2.1. Якщо прилетіло сьогодні, чи прилетить завтра?

2.2. Чи зміг би робот розпізнати ДРГ ворога?

2.3. Чи можна переконати «ватника»?

2.4. Наскільки ефективні селебріті у зборі донатів?

2.5. Де вішати додатковий захист на військові літаки?

3
3. Важливість соціальних норм

3.1. Як на нас впливає оточення? Чи справді людина – це «соціальна тварина»?

3.2. Наскільки важливо слідувати соціальним нормам мирного часу під час війни?

3.3. Відчуття соціальної відповідальності та групові динаміки.

3.4. Чи працюють стандартні експерименти у воєнний час (ігри «ультиматум», «диктатор», «спільна справа»)?

4
4. Роль емоцій

4.1. Емоції подій і емоції очікувань.

4.2. Ідея ідентифікованої жертви у зборі пожертвувань і у пропаганді.

4.3. Емоційні гойдалки.

4.4. Роль емоційного інтелекту – для волонтерів, тих, хто працює з людьми, державних службовців. Роль травми і пост-травматичного синдрому у повоєнному суспільстві, і що з цим робити.

Поширені питання
Якою мовою викладається цей курс?

Курс повністю викладається українською мовою. Всі навчальні матеріали, включаючи тексти та відео, також надаються українською. Ваші індивідуальні та групові завдання також мають бути підготовлені українською.

Які вимоги до участі в цьому курсі?

Курс розраховано на широку аудиторію та не містить спеціальних вимог до учасників. Втім, наявність робочого досвіду допоможе вам краще розуміти деякі концепти.

Яку кваліфікацію я здобуду?

Після успішного завершення цього курсу ви отримаєте сертифікат, акредитований American University Kyiv.

Підписуйся на електронну розсилку від АЮК
This mail already subscribed!
Thank you for subscribing!