ua
ua en
дізнатись більше
Ефективні переговори

У бізнесі, як і в житті, ви отримуєте не те, на що заслуговуєте. Ви отримуєте те, про що змогли домовитись.

 

Прийом заявок: до 18 вересня 2024
Формат: онлайн
Мова: англійська
Тривалість: 8 тижнів
Вартість: $590 (оплата в ГРН за курсом НБУ)

Про курс

Мистецтво успішних переговорів - це тонке поєднання комунікації, стратегії та психології. Досягнення досконалості вимагає постійного прагнення розвивати навички в цих сферах. Цей курс проведе учасників через кожну фазу переговорів: підготовка, встановлення контакту, аргументація, використання тактик, управління конфліктами та протидія маніпуляціям. Крім того, слухачі отримають знання про практичне застосування стратегій ведення переговорів у реальних умовах, відточуючи свою здатність визначати різні підходи, використовувати ефективні методи комунікації та зміцнення довіри, а також долати заперечення та опір.

 

Цей курс базується на міжнародно визнаних методологіях та найкращих практиках у сфері переговорів і використовує практичний підхід, заснований на проектному навчанні. Занурюючи учасників у реальні сценарії, він не лише розвиває практичні навички, але й поглиблює їхнє розуміння динаміки переговорів. Такий практичний підхід готує учасників до професійних ролей, які цінуються роботодавцями як зараз, так і в майбутньому.

 

Навчальна програма включає сім модулів. Після завершення учасники отримують сертифікат, що підтверджує їхню кваліфікацію та готовність до переговорних сценаріїв у різних ситуаціях.

 

Прийом заявок: до 18 вересня 2024
Формат: онлайн
Мова: англійська
Тривалість: 8 тижнів
Вартість: $590 (оплата в ГРН за курсом НБУ)

Отримати консультаціюзаповніть форму внизу сторінки або напишіть нам на lllepam@auk.edu.ua

Переглянути презентаційний вебінар із викладачем курсу на YouTube

 

Про курс
Після успішного завершення цього курсу студенти:
1
вмітимуть визначати та застосовувати різні стилі та стратегії ведення переговорів

з особливим акцентом на прийнятті підходу до переговорів, заснованого на інтересах, для досягнення оптимальних результатів

2
вміти налагоджувати та підтримувати ефективну комунікацію з клієнтами

розуміти їхні інтереси та потреби, будувати довіру, правильно вести small talk та використовувати техніку запитань для ефективного зосередження на цілях

3
вміти ефективно презентувати пропозиції під час переговорів

підбирати сильні аргументи на підтримку своїх пропозицій, демонструвати справжню цінність для клієнта та успішно долати заперечення і опір

4
вміти ефективно використовувати техніки дистрибутивних переговорів

успішно завершувати переговори, підбивати підсумки домовленостей та аналізувати власну діяльність з метою постійного вдосконалення

5
вміти ефективно вирішувати конфліктні ситуації в переговорах

знижувати емоційну напругу, переводити конфлікти в конструктивну дискусію, професійно реагувати на скарги та претензії клієнтів

6
розпізнавати та протидіяти маніпулятивним тактикам у переговорах

ефективно реагувати на емоційний тиск або негатив з боку опонента

7
знати загальні моделі поведінки, які допомагають або перешкоджають ефективним переговорам

вміти змінювати неуспішні моделі поведінки та ставати більш ефективними

8
вміти знаходити нові шляхи вирішення проблем у роботі менеджерів
Основи успішних переговорів by EPAM

Прийом заявок: до 18 вересня 2024
Тривалість: 8 тижнів
Формат: Онлайн-сесії з викладачами та індивідуальні завдання
Мова викладання: Англійська
Вартість участі: $590 (оплата в ГРН за курсом НБУ)

Подати заявку
red_mark

Структура програми

Модуль 1
Підготовка до переговорів.

Стилі та стратегії переговорів. Переговори на основі інтересів: схема підготовки.

Модуль 2
Побудова контакту з клієнтом, з'ясування інтересів та потреб.

Як побудувати довіру, ефективно встановити емоційний контакт з клієнтом. Що можна і чого не можна робити у small talk. Постановка цілей і фокусування на них. З'ясування позицій та інтересів. Ефективне використання запитань.

Модуль 3
Продаж ідей, переконлива аргументація.

Як робити пропозиції в переговорах та обирати найкращі аргументи на їх підтримку. Показувати реальну цінність для клієнта. Робота з запереченнями та суперечками, подолання опору.

Модуль 4
Обговорення умов - техніки ведення переговорів.

Дистрибутивний підхід до переговорів: поради та підказки. Завершення переговорів, підбиття підсумків. Самоаналіз.

Модуль 5
Конфліктні переговори.

Що потрібно і чого не потрібно робити в конфлікті. Зниження емоційної напруги, переведення конфлікту в конструктивну дискусію. Реагування на скарги та претензії клієнта.

Модуль 6
Робота з емоційним тиском та маніпулятивними тактиками.

Розпізнавання маніпулятивних тактик у переговорах. Можливі варіанти реагування. Правила реагування на емоційний тиск/негатив з іншого боку.

Модуль 7
Просунуті техніки переконання

Метод SPIN: шлях від проблеми до її вирішення. 6 принципів переконання Роберта Чайлдіні.

Наталя Осташко
Форма реєстрації