ua
ua en
дізнатись більше
09 грудень 2024
#Новина

Відбулась зустріч діючих та потенційних учасників Медіа Клубу АЮК за участі магістрів-експертів у своїй галузі

Відбулась зустріч діючих та потенційних учасників Медіа Клубу АЮК за участі магістрів-експертів у своїй галузі - linza.com.ua

Студентське життя в АЮК охоплює різні рівні залучення та взаємодії – студентське самоврядування, активну діяльність студентських клубів, різноманітні заходи за участі експертів. Також це розбудова спільноти АЮК. Саме у такому контексті відбулась зустріч діючих та потенційних учасників Медіа Клубу АЮК за участі магістрів АЮК-експертів у своїй галузі. Це той момент, коли одне покоління передає знання наступному, і все це завдяки АЮК.

Зустріч була побудована довкола презентації медіа клубу, медіа воркшопу та панельної дискусії за участі:

  • Руслана Гутнікова, студента магістерської програми Global Management АЮК, випускника ASU, викладача АЮК та ex-CMO NAVI та Pomitni;
  • Оксани Ткачук, студентки магістерської програми Global Management АЮК, випускниці ASU, викладачки АЮК, та CMO в IDS Ukraine;
  • Олександра Федіка, студента магістерської програми Global Management, студента ASU, SMM & Digital manager in Hygiene Business unit, Biosphere corporation.

Говорили про стратегію у SMM, українські та глобальні тренди, роль AI для створення контенту в соціальних мережах, чи зможуть нові соціальні платформи, такі як Threads або BeReal, скласти конкуренцію Instagram та TikTok у 2025 році, та багато іншого.

Студенти почули чимало інсайтів та практичних порад. Зокрема, Оксана Ткачук наголосила на важливості медіа планування:

«Медіа планування – це частково стратегія, частково математика. Воно дає ефективні рішення, щоб просувати продажі компанії. Також медіа планування це про, в тому числі, кінцеву мету, ти розумієш, яку аудиторію охопити, з якою частотою, які канали, і так вибудовуєш структуру». Окрім того, Оксана звернула увагу на АІ як глобальний тренд з точки зору формування контенту, інтеграцію з e-commerce та стрімкий ріст influence marketing.

При обговоренні стратегій Олександр Федік зазначив: «Коли ми говоримо про традиційну стратегію в SMM, для нас це певна ієрархія: є стратегія бізнесу, далі комунікаційна стратегія, яка спрямована на досягнення цілей бізнесу, і від комунікаційної стратегії з’являються цілі і задачі для SMM». Також Олександр звернув увагу на такі тренди, як: 1) врахування фактору АІ у алгоритмах соц мереж; 2) Культура моменту, або швидка реакція SMM на те, що відбувається в культурній сфері і в цілому; 3) повернення стилістики 90-х-2000-х як тренд саме в українському контенті.

Руслан Гутніков занурив учасників в комунікаційні стратегії для шоу-бізнесу, поділився баченням бренду АЮК та дав цінні поради щодо його розвитку в соціальних мережах:

«Загалом я бачу тренд на щирість та відвертість, без складних комунікаційних преамбул. Драйв активного студентського життя. Бути свого роду платформою про активне ком’юніті, показувати, як ми його розбудовуємо тут, тим самим залучаючи інших. Якщо ти такий самий, приєднуйся до нас».

Дякуємо нашим спікерам, а заразом і викладачам, і студентам АЮК, за таку інтеграцію в студентське життя АЮК та розвиток cпільноти, об’єднаної довкола ідеї освіти, що надає свободу!