Успіх у бізнесі – це не лише якісний продукт, а й вміння розуміти своїх клієнтів і швидко адаптуватися до змін.
Клієнтоорієнтований підхід допоможе вам визначити перспективні ринкові можливості, ефективно позиціонувати компанію та зберігати конкурентні переваги.
Дізнайтеся, як провідні компанії змінювали свої стратегії та продовжували зростати, і відкрийте для себе ключові принципи успішного масштабування бізнесу.
Під час лекції ви дізнаєтесь:
- Як аналізувати ринок і знаходити перспективні можливості.
- Як визначити свій ідеальний ринковий сегмент і ефективно його охопити.
- Які інструменти допоможуть краще розуміти потреби клієнтів.
- У чому відмінність стратегій «Technology Push» і «Market Pull» та як їх використовувати.
- Чому «Pivot» — це не поразка, а стратегічний крок для розвитку.
- Як Microsoft, Nokia, Slack та інші компанії змінювали свої стратегії та продовжували зростати.
Мова: Англійська
Дата: 19 лютого
Час: 18:00
Формат: Онлайн, Zoom
Спікер: Юрій Боць – декан School of Management та доцент Амерікан Юніверсіті Київ (АЮК).
Доктор Юрій Боць, випускник Purdue University (USA), має багаторічний досвід у сфері економіки. Він викладає в William Jewell College та досліджує міжнародну торгівлю, продуктивність у сфері послуг і вплив злиттів та поглинань на фондовий ринок.